heey :* 

nooh ,, päätin ny sit tehä taas uude postauksen , koska tyypit sitä pyytelee:) 

en tiiiiää yhtää minkälaise postaukse haluisitte :/ niiku kerroin teille nii sairastin enne anoreksiaa , ni voisin laittaa yhen mahakuvan mun mahast ku oon parantumas:)? ooon sit siis kuvas nelosel et älkää dissatkooo . jotku halus mun rinnoist ja perseest kuvii ni ehk rinnoist mut en oo vrma tost perseeest :// mut sain parit rintsikat ja stringit muute toissa päivän mun serkult ni voin laittaa parit kuvart niistä .? :) alhaalle kuvii ↓

serkku otti mun kännyl :* © serkkuusenii ;* . 
tttt-normal.jpgtumblr_mgqpnzIaun1rw4o8ko1_400_large-nor

NOI ON IHANAT !!! :* <3 noi on kai jostai lontooost ? joskus se osti :* IHANATIHANAT! <3 kiiitti serkkuseni .© serkkukulta . :* pusss oot paraaass ;* 

kertokaa mitä tykkäsitte noist :) ! <3 kommatkaaaa :*